top of page
блок 21.png

Рішення та сервіси

Сервіс. Технічна підтримка. Повний
ІТ супровід підприємств

Frame 25.png
wdw.png

Компанія “ІНКАМІНГ ТЕКНОЛОДЖІС” здійснює на території України сервіс, технічну підтримку та повний ІТ супровід підприємств різних галузей, що включає в себе комплекс послуг, які сприяють безперебійному функціонуванню всіх інформаційних систем і технологічної інфраструктури компаній-замовників. Основні аспекти такого обслуговування:

pexels-field-engineer-147254-442150.jpg
  1. Технічна підтримка:

    • Гарячі лінії для консультацій і вирішення проблем у реальному часі: 24x7x365.

    • Віддалена підтримка для швидкого вирішення технічних збоїв без необхідності фізичної присутності.

    • Фізичний супровід технічних кейсів: спеціалісти, які виїжджають на майданчики замовника для вирішення проблем та технічних питань.

    • Обслуговування обладнання: регулярні перевірки, ремонти, тестування та заміна обладнання.

    • Оновлення програмного забезпечення: оновлення операційних систем, антивірусів, офісних програм і спеціалізованих додатків.

  2. ІТ супровід підприємства:

    • ІТ-інфраструктура, мережа та зв’язок: налаштування і моніторинг корпоративних мереж, серверів, маршрутизаторів та інших пристроїв.

    • ІТ безпека: аудит кібербезпеки, налаштування захисту від зовнішніх і внутрішніх загроз, впровадження систем безпеки та контроль за виконанням політик безпеки.

    • Резервне копіювання та відновлення даних: створення регулярних резервних копій важливих даних і гарантія їх відновлення у випадку збоїв.

    • Управління програмними продуктами: допомога в підборі та впровадженні програмного забезпечення для автоматизації бізнес-процесів.

  3. Консультації і впровадження нових технологій:

    • Аудит ІТ-інфраструктури, цифрової зрілості та сформування стратегії розвитку й карти цифрової трансформації підприємства.

    • Оцінка потреб підприємства в ІТ рішеннях і рекомендації щодо оптимальних технологій.

    • Розробка і впровадження індивідуальних ІТ рішень, таких як ERP, CRM, управління проєктами тощо.

    • Інтеграція нових технологій у бізнес-процеси для оптимізації роботи підприємства.

  4. Моніторинг і звітність:

    • Постійний моніторинг працездатності систем та мереж.

    • Формування звітів про стан інфраструктури, виявлення можливих проблем до їх виникнення.

    • Аналіз ефективності ІТ рішень та рекомендації щодо оптимізації.

Завдяки такому супроводу компанії можуть зосередитись на своєму розвитку, залишаючи технічні питання в надійних руках профільних фахівців. Це дозволяє мінімізувати ризики, пов'язані з перебоями в роботі ІТ-систем і підвищити ефективність бізнесу.

блок 18.png

Маєте питання,

пропозиції партнерства або бажаєте отримати консультацію технічного спеціаліста, заповніть форму.

Дякуємо! Ваш запит відправлено.

Group 40807.png
bottom of page