top of page
Logo Inc.png
Group 40808.png
Group 40988.png
Group 40989.png

Як заклади системи охорони здоров’я оновлюють ІТ-інфраструктуру і суттєво знижують витрати

У одного з великих гравців медичного сектору постало завдання: як підтримувати пацієнтів, лікарні та сервіси при зношеній ІТ-системі, адже існуюча інфраструктура не справлялася з новими технологічними вимогами — від складнощів із управлінням до великої кількості потенційних точок збою.

Що було зроблено

• Проведення масштабного оновлення центрів обробки даних, із переходом до сучасної, гіперконвергентної архітектури.
• Використання віртуалізації, хмарних технологій і програмно визначених мереж (SDN) для більшої гнучкості та контролю.
• Упровадження єдиного інструментарію для моніторингу й управління обчислювальними ресурсами та збереженням даних — інтеграція в усіх складових ІТ-ландшафту.

Наслідки й переваги

• Зменшення кількості різних платформ для моніторингу й управління, що спростило операційну діяльність і скоротило витрати.
• Очікувана економія на ліцензіях та підтримці — мільйони доларів щороку.
• Посилення безпеки, із сегментацією мережі та доступу, контроль над усіма серверами й додатками, удосконалені процеси резервування та аварійного відновлення.

Нові можливості

• Запуск центру інновацій, де тестують нові рішення: телемедицина, робототехніка, віртуальні візити.
• Активніше використання цифрових технологій для поліпшення обслуговування пацієнтів і співпраці працівників галузі.

bottom of page